SUMMERTIME

Åh, det var allt för länge sen sist. Men jag har varit upptagen, and so has my friends here in huvudstaden. Ja, minst sagt har otroligt mycket hänt. Var ska jag börja?

  • Minns ni hur R.L slängde sig från K.L till S.J? Ja, sen ungefär en månad tillbaka (lite mer?) har hon varit K.L trogen. Kan inte säga mer än att de är ett fantastiskt par och den som inte har märkt R.L's överväldigande utstrålning på sistone måste vara blind.
  • F.B beter sig riktigt illa. Nog visste vi att han var lite labil av sig men kära F, har du aldrig hört talats om uttrycket "Broes before hoes"? Visst att du dumpar dina tjejer (t.ex. H.C), men att bara slänga en djup vänskap direkt åt sjön? Det är synd tycker jag. And you know who I'm talking about.
  • A.T och A.K är som ett gift par. Inne på sjätte månaden nu (och då talar jag inte om någon graviditet... Fastän det bara - by now - skulle fattas en sådan). Vem kunde veta att dessa två individer skulle finna en sån djup kärlek i varandra?
  • Kärleken spirar verkligen i sommarluften då även E.P har funnit stabilitet tillsammans med en viss M.B. Men det är inte helt problemfritt. En till person är nämligen insatt i detta triangeldrama, och ärligt talat är det nog dags att släppa bomben nu, E.P. We're just waiting...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0