Inzoomat efter skolavslutningarna

Stockholms kiddzen är en fin familj och inget mindre än en fin stor incest.
Idag tänkte jag ta en lite bättre inzoomat blick på några utav de fina barnen som glatt springer runt med rumpan bar.

  • E.P har styrt upp picnic med M.B och solklara gästerna S.Z och ingen yngre än G. Som någon utav de 4 sa tidigare via telefon idag till mig: *Om allting skiter sig så klart jag kan köra men håller det simpelt som du tycker!* Nån som "Spräckt" vem det var?
  • Alla ungdomar har en bonus crip - Dif(djurgården). Om man där blandar sin skola, sina nära och föredetta kära med några cigg och några för mycket glas rosé så hamnar man i himmlen! Tips från säker källa..
  • A to tha bow. ciggaretterna är back och jag tycker det är hemskt i samband med hur mycket sprit och flak barnen planerar att att ta med på sina resor runt om i världen (tappat hakan) *fnissSz*
  • Hagamannen A.H fann sig lyckligt lottad på sin studentnatt då han fick sova med din "vän" S.Z. Var det bara jag som fick sms'et: *Ring mig nu!* den natten?
  • En särsild beatboxarN J.S håller stark kontakt med R.L. Efter att han fått *Ja, jag har pojkvän* som svar på frågan om hon är ledig TWIZE!

Min feta mille-kamera från Callis behöver nya motiv! Nu är jag ute efter "såfta" bilder på unisex från badplatser, och om du vet någon stenstrand eller kaj, kankske en brygga där folk kör som ungdomarna kallar det *Topples* maila mig på deodorant.live.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0