Todays news brought by GG

Okay, en sak är säker. L och S är garanterat close, de vill kalla varandra vänner men jag är fundersam.. Kanske mer än vänner? Vi får se. Hursomhelst lär jag få veta det först.

A
behöver nog inte oroa sig mer över varken SSP eller O. Och om det sannerligen är någon som är hot hot hot just nu är det just A! Hon får knappt andas innan en ny kille slänger sig över henne. Vi får se hur det går med den här nya killen, som jag vill kalla AL. Jag lär garanterat följa dramat!

Annars finns det inte så mycket nytt att berätta. Livet rullar på som vanligt. M verkar inte kunna slita sig från SP, vilket jag alltid vetat innerst inne. Vi får se hur länge de kommer överrens den här gången. Det ska bli ett nöje att höra allt skvaller.

Jag kom på en sak, för att ni ska kunna tycka och tänka om mina karaktärer (och nej, de är inte påhittade och det är inte heller några händelser på denna blogg) så kanske ni behöver veta lite om dem? Såklart inte namn, men kanske lite bakgrund och så... Ska fundera på detta och hur man kan lägga upp det. Stay in touch, drop a comment!

Kommentarer
Postat av: Minna

svar: det kan jag ta och göra lite senare idag

2007-11-15 @ 10:11:09
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0