Holla at ya

Oh, oh oh utbrister jag och alla mina homegirls i en väldig förtjusning. Det händer så mycket just nu!

Till att börja med... A + AL var ett stort skämt, killen verkar lite rubbad. Han är tydligen tillsammans med en viss H ... Den här gången på riktigt, eller? A har ändå ögonen på annat, minns ni AD? Well that lucky biatch är kär och inte olyckligt denna gång! Är de ett par? De kommer i alla fall bli. Jag känner på mig det. Hehe.

Jag vet att det är lång tid kvar, men jag tänkte köra en liten teaser redan nu. På nyår händer det grejer, som alltid och dagen efter lär jag ha tons of blogging to do! Om jag orkar. Annars blir det dagen efter "dagen efter", lovar att rapportera precis allt som hänt!




Kommentarer
Postat av: alice

HAHAHA
H!!!! HAHAHHAA H H
H hon är fulfulful!
nyår i mitt hjärta

2007-11-27 @ 22:10:21
Postat av: eddie

haha, undra vilka som kommer att ha strulat då?! :P
johan och bec?? :O pusssssss

2007-11-28 @ 18:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0