Hello Stockholm,

Gossip Girl here. And have I got news for you... Ni som läste min gamla blogg hängde nog med på en sak och det var hur S och P hade betett sig at some party. You know what? I feel love in the air, eller vi får väl se hur S känner angående saken... Men möjligtsvis. P är garanterat sugen, det är en sak alla kan vara säkra på...

Något annat som kanske iofs är lite old news är att L snabbt gav upp hoppet om BL endast efter att de träffats en gång. Tråkigt, va? Hon nådde tydligen inte hans förväntningar. Jag måste dock erkänna att jag tyckte hon var söt, kanske lite blyg men ändå trevlig och glad. L är helt enkelt för kräsen.

Minns ni intrigen angående A och SSP? Jag är verkligen efter här känns det som. Trodde att läget var mer än OK mellan dem men tydligen verkar det kyligt. SP (inte samma som längre upp) är iaf garanterat ute ur den här tvisten, så nu är det upp till A skulle jag vilja säga.

Skall försöka hålla er uppdaterade den här gången! Love

Kommentarer
Postat av: emelieu

svar: jasså, jaa smaken är som baken ^^

2007-11-13 @ 20:42:10
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: Tobias

Svar: håller med :D haha

2007-11-13 @ 21:02:54
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0