Helg

Hej alla läsare. Vad är det med er? Jag vill ha respons!

Minns ni hur jag berättade om A och AL? Kan bara säga att det där verkar tveksamt. AL verkar undvika A av någon konstig anledning, jag blir nog andra person att få veta varför (första lär ju bli A).

För övrigt har jag för mig att S och P skulle träffas ikväll igen, undrar hur det gick! Ska garanterat veta allt innan helgen tagit slut. Vad tror ni, har S gått och kärat ner sig? Vad vill P?

R
verkar vara ganska bra vän med F. Hur bra vän vet jag inte mer exakt... Men jag kan nog föreställa mig. Som ni märker är det mycket kärlek i luften! L och J verkar mer desperata än någonsin och jag kan inte säga mer än att de borde lugna ner sig lite.

Men tills nästa gång...
Underbart är kort brukar man säga. Gäller detta även A och AL?
Är S och P ett par snart eller gäller samma klyscha här?
Kommer L och J någonsin få sluta sitt ständiga sökande? Kanske hittar de varann...?

Vad tror ni? Drop a comment babes.
Later.

Kommentarer
Postat av: alice

meeeeeeera!

2007-11-22 @ 16:10:20
Postat av: Anonym

Jag
gissar att L och J är leo och johan?

2008-02-21 @ 21:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0