Dags att ta igen

Okej nu ska jag ta upp allt som hänt under helgen.

  • S och L hade en hot moment vad jag fått höra. Men jag som trodde att de bara var vänner...?
  • J håller något för sig själv som endast L och en annan vet om. Jag kan dra slutsatser, men ska nog akta mig för att gissa något...
  • A och AL verkar over efter helgens happenings men den där AL verkar ha svårt för att komma överrens med sig själv. BESTÄM DIG GRABBEN!
Ja, har ju inte bloggat på ganska länge nu. A är lika populär som hon varit hela den här hösten... SSP och hon blev aldrig något, AL verkar bara vara allmänt förvirrad, men nu har en viss GB klängt sig fast vid henne ... Igen? Kan han få hennes känslor som en gång fanns att återuppstå? Bara att vänta och se. Samtidigt har hon AD på spåret. Jag skall dock ej säga något förhastat, han har en väldigt snygg kropp... Lycka till babe!

L har någon ny tjej verkar det som, låt oss kalla henne för T. De träffades senast igår eftermiddag och jag undrar hur det går för dem...

F verkar lite rädd för R som förnekar att hon kanske har en crush på killen. Jag vet inget, I'm just guessing.. Maybe she has?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0